dissabte, 23 d’abril del 2011

SANT JORDI 2011 A BLOGVILLE

Ha arribat Sant Jordi, i es el moment de regalar-li un llibre al meu veí.

La veritat és que aquets dies no he estat gaire per res, però ara no és el moment d’explicar tristeses, si no de fer un regal de Sant Jordi al Gerard

No et conec gaire i no ha estat fàcil, com no sabia gaire be els teus gustos, he decidit regalar-te un llibre que per a mi és molt especial i que te la seva historia.

Un mati de Sant Jordi deu fer uns quaranta anys, anàvem passejant per les Rambles de Barcelona els meus germans i jo amb els meus pares. Llavors varem entrar no se ben bé on era, una biblioteca o alguna sala d’exposició, no se però el cas es que hi havia tot de taules amb llibres i de sobte el meu pare es va aturar davant d’un llibre obert en una espècie de faristol i va exclamar: “Vine Rita, mira aquesta foto” i la meva mare s’hi va acostar i es varen posar els dos a riure, tot comentant la foto i varen explicar-nos que hi sortia una foto amb una nena que duia una rosa a les mans i al fons, es un xic mes enrere, hi havia el meu germà gran. El varen començar a fullejar i tot d’una varen descobrir-me a mi en una altre fotografia.  Era del mateix dia de Sant Jordi d’uns anys enrere en el que el meu germà i jo varem anar a veure els llibres amb els nens del parvulari. 

Per descomptat, el meu pare va comprar el llibre, i amb els anys, me’l vaig quedar jo.
L’abril de 1995, vaig conèixer l’autor de les fotografies, i al explicar-li l’anècdota, em va dir porta’m el llibre que te’l signaré, i així ho vaig fer. Era el Xavier Miserachs i el llibre es diu BARCELONA AMB BLANC I NEGRE.

Espero de tot cor que t’agradi. 


EL LLIBRE
 LA FOTO QUE VA DESCOBRIR EL MEU PARE ON SURT EL MEU GERMÀ
 LA FOTO ON SURTO JO DE PETITA
 LA DEDICATORIA D'EN XAVIER MISERACHS
 QUE TINGUIS UNA FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!!!!!

4 comentaris:

  1. Bona Diada Anna!
    Un regal ple de records...segur que li agradarà :)

    ResponElimina
  2. Crec que tens un regalet pel meu blog!

    Feliç dia de Sant Jordi!

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies Anna!!!! Tampoc et conec però m'ha encantat!!!
    És una història preciosa.
    Que tinguis molt bon Sant Jordi.

    ResponElimina
  4. Caram amb el Gerardeli, que ha tingut dos regals, aquest Sant Jordi!!!

    ;)

    Bona nit, Anna, que tinguis una bona Pasqua!

    ResponElimina